نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
هوودس در آستانه انتقال به یوونتوس

هوودس در آستانه انتقال به یوونتوس

یوونتوس که به دنبال جذب کاپیتان سابق شالکه برای تقویت فاز دفاعیش بود، ظاهرا در مراحل پایانی برای نهایی کردن این انتقال قرار دارد.

 

به گزارش توتو اسپورت:

 

یوونتوس موفق شد در جلسه صبح امروز با باشگاه شالکه 04 برای انتقال بندیک هوودس به توافق برسد. یووه هوودس را با قراردادی قرضی و حق خرید اختیاری به خدمت خواهد گرفت. این مدافع آلمانی 29 ساله و ملی پوش احتمالا روز سه شنبه یا چهارشنبه بصورت رسمی به یوونتوس خواهد پیوست. هوودس که سابقه قهرمانی جام جهانی با تیم ملی آلمان را دارد ابتدا با مبلغ 2 میلیون یورو به یوونتوس خواهد پیوست و تیم تورینی در پایان فصل می تواند با پرداخت 8 میلیون یورو این انتقال را نهایی کند البته بند خرید اختیاری وی تحت شرایطی که احتمالا حضور در تعداد مشخصی از بازی ها باشد می تواند تبدیل به بند خرید اجباری شود.

 

توتو ادامه داد:

 

شالکه با پیشنهادی بالاتر از پیشنهاد یوونتوس برای هوودس از سوی باشگاه اسپارتاک مسکو مواجه شده بود اما بازیکن قویا خواستار پیوستن به بیانکونری بوده و به همین دلیل پیشنهادات باشگاه های روسی و لیورپول را رد کرده است. او از ما خواست تا اجازه انتقال وی به یووه را صادر کنیم.

 

گفتنی است هوودس در تیم جوانان شالکه رشد کرده و اولین بازیش برای تیم بزرگسال آبی های سلطنتی را در سال 2007 انجام داد و به سرعت تبدیل به یکی از ارکان اصلی این تیم شد و از سال 2011 بازوبند کاپیتانی شالکه را بر بازو بست.

 

هوودس در جام جهانی 2014 که با قهرمانی آلمان ها همراه بود یکی از ارکان اصلی مانشافت بود و نقش مهمی در قهرمانی تیم ملی کشورش ایفا کرد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمدرضا طاهری منش
محمدرضا طاهری منش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: